Koktajl regenerujący - kilka pmysłów | kolorowemysli | e-blogi.pl
Blog kolorowemysli
Koktajl regenerujący - kilka pmysłów 2016-06-15

Że jestem fanką koktajli to już pisałam. Kombinuję z nimi codziennie i dodaję do nich co rusz coś innego – nie trzymam się ustalonego przepisu, eksperymentuję, a z tych eksperymentów zawsze wychodzi mi coś pysznego i dodatkowo jest to też zawsze jakaś bomba witaminowa. Żeby uzupełnić niedobory witamin w organizmie, warto skupić się na koktajlach wegańskich i właśnie takie, zdrowe napoje chcę Wam dziś zaproponować. Macie ochotę na Kika sprawdzonych przepisów? No to kartka i długopis w dłoń. A później na zakupy i wszystko do blendera – będzie pysznie, i naprawdę zdrowo. Obiecuję.



 


Kokos i jarmuż


Uwielbiam to połączenie, pewnie dlatego, że jestem wielką fanką rafaello – na szczęście nie muszę go sobie odmawiać i mogę go robić w formie dietetycznej. Ale wracając do koktajlu – dlaczego akurat z jarmużem? Bo jarmuż to witaminy i sole mineralne, a do tego cała masa błonika. Wystarczą nam dwa, spore liście jarmużu. Do tego jeszcze mango , siemię lniane  - najlepiej od razu zmielone – mleko kokosowe i kardamon ale ten ostatni składnik można pominąć, jeżeli nie lubisz tego smaku.


Maliny  z kasza jaglaną


Tak, z tej mieszanki też przygotujemy koktajl. Co będzie nam potrzebne? Mleko roślinne – ja lubię migdałowe, ale może być też sojowe na przykład, chociaż to pierwsze ma dwa razy mniej kalorii. Ugotowana kasza jaglana, świeże maliny, daktyle, olej kokosowy. Wszystko razem blend ujemy, powstanie nam gęsta masa ,którą należy pić (jeść) natychmiast po zrobieniu.


Koktajl z banana


Lubię chyba najbardziej, bo ja kocham owoce, bardziej niż mleko, warzywa czy kaszę jaglaną. Potrzebujemy banana, jabłka, płatków owsianych – tradycyjnych lub górskich, moreli, mleka ryżowego, pestek słonecznika i mleka ryżowego lub migdałowego. Świetnie w tym połączeniu sprawdzi się także sok z limonki. Blendujemy, i gotowe do picia.


Zielony koktajl


To też fajna opcja smakowa. Potrzebujemy jakiekolwiek zielone liści e- na przykład jarmuż czy szpinak. Do tego banan, jabłko, kiwi i spora garść pestek dyni. Można dorzucić siemię lniane a dodatkowo też lód, który z naszego koktajlu zrobi prawdziwego shakea


Jeżeli nie masz jeszcze blendera to polecam jego zakup. W te upały najlepszym „posiłkiem” są dla nas właśnie różnego typu koktajle. Ja je uwielbiam, a Wy?


Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]